• /
  • /
  • Ασφάλιση δεμάτων και αποζημιώσεις

Ασφάλιση

Για πακέτα και βαλίτσες
 
Η Eurosender προσφέρει ασφαλιστική κάλυψη έως και 200 € ανά πακέτο/βαλίτσα στην απίθανη περίπτωση βλάβης ή απώλειας. Για επιπλέον προστασία, μπορείτε να αγοράσετε επιπλέον ασφάλιση κατά τη διαδικασία παραγγελίας. 
Μπορείτε να αγοράσετε επιπλέον ασφάλιση για τα πακέτα ή βαλίτσες σας στο δεύτερο βήμα της διαδικασίας παραγγελίας σε μειωμένες τιμές. . Πριν από την οριστικοποίηση της παραγγελίας σας, μπορείτε να επιλέξετε το επίπεδο κάλυψης: έως 1.000 € ή μέχρι 2.000 € ανά πακέτο. Η τιμή θα προστεθεί στο συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.
Η ασφάλιση παρέχεται από την ERGO Versicherung AG, ασφαλιστικός συνεργάτης μας και μια από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες της ΕΕ. Η ERGO αποτελεί μέρος της Munich Re, μία εταιρεία ασφάλισης με πάνω από 50 δισεκατομμύρια ευρώ σε ετήσια έσοδα.
 
 
Για εμπορευματικές μεταφορές
 
 
Οι αποστολές φορτίων είναι ασφαλισμένες σύμφωνα με τις διατάξεις της Σύμβασης της Γενεύης για τη διεθνή οδική μεταφορά εμπορευμάτων (Σύμβαση CMR). Επιπλέον ασφάλιση είναι επίσης διαθέσιμη για αγορά και η τιμή καθορίζεται με βάση την αξία της αποστολής σας. Αν θέλετε να λάβετε μια προσφορά τιμής για πρόσθετη ασφάλιση, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα e-mail στο sales@eurosender.com.
Για αποστολές εμπορευμάτων, η τιμή για πρόσθετη ασφάλιση καθορίζεται αυτόματα με βάση την αξία της αποστολής. 
 
Διαδικασία υποβολής αιτήσεων/αποζημίωσης
 
Σε περίπτωση ζημιάς, παρακαλούμε να μας στείλετε την αίτησή σας το αργότερο 48 ώρες μετά την παραλαβή του στοιχείο σας. Αυτό θα μας επιτρέψει να ξεκινήσουμε  τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων  ζημίας με την ασφαλιστική εταιρεία. Θα αποζημιωθείτε σύμφωνα με τις πραγματικές δαπάνες της επισκευής / αντικατάστασης, αλλά περιορίζονται σε:
- 200 € για τα πακέτα ή βαλίτσες αν δεν έχετε αγοράσει πρόσθετη ασφάλιση
- Στο όριο της πρόσθετης ασφάλισης που αγοράσατε για τα πακέτα ή βαλίτσες
- Την αξία που καθορίζεται από τη σύμβαση CMR για τις εμπορευματικές μεταφορές, αν δεν έχετε αγοράσει πρόσθετη ασφάλιση ή,
- Με την αξία της αποστολής σας, σε περίπτωση που έχετε αγοράσει πρόσθετη ασφάλιση για τις εμπορευματικές μεταφορές.
Εάν θέλετε να στείλετε τα στοιχεία της υψηλότερης αξίας, σας συνιστούμε να αγοράσετε πρόσθετη ασφάλιση.
Σας συνιστούμε τη μη αποστολή οποιουδήποτε στοιχείου συναισθηματικής αξίας.
 
Στην απίθανη περίπτωση που το προϊόν σας χαθεί, θα σας ζητηθεί να μας παρέχετε με το περιεχόμενο και την εκτιμώμενη αξία του στοιχείου σας.
 
Μετά τη λήψη όλων των αναγκαίων πληροφοριών από εσάς, θα προχωρήσουμε με την τοποθέτηση της αίτησης στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Σε περίπτωση απώλειας ή ζημιάς, η Eurosender προσφέρει υποστήριξη πελατών για την υποβολή καταγγελιών στον φορέα παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφορών και με την καθοδήγηση σας κατά μήκος της διαδικασίας αξιώσεις, δωρεάν.
 
Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με βάση την αξιολόγηση της ασφαλιστικής εταιρείας ή της εταιρείας ταχυμεταφοράς, ανάλογα με την περίπτωση.
 
Η ασφάλεια είναι έγκυρη μόνο αν τα στοιχεία είναι σωστά συσκευασμένα σύμφωνα με τις οδηγίες μας. Η σωστή συσκευασία για τις αποστολές περιλαμβάνει ένα άθικτο και ισχυρό κουτί από χαρτόνι ή σκληρή βαλίτσα, που καλύπτεται με ελαστική μεμβράνη περιτυλίγματος. Για αποστολές εμπορευμάτων, η χρήση μιας παλέτας και άλλα ειδικά υλικά συσκευασίας συνιστώνται προκειμένου να καθορίσει την αποστολή και να κάνει πιο εύκολη τη διαχείριση από τον φορέα παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφορών.
 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς να προετοιμάσει σωστά την αποστολή σας, επισκεφθείτε την ειδική ενότητα μας για τα πακέτα και για τις εμπορευματικές μεταφορές.
 
Η ασφαλιστική δεν θα ισχύει εάν η συσκευασία ή το φορτίο σας περιέχει απαγορευμένα αντικείμενα. Για μια πλήρη λίστα των απαγορευμένων ειδών, διαβάστε τους Όρους και Προϋποθέσεις μας.
 



Υποστήριξη πελατών

Τηλέφωνο (Διαθέσιμο από τις 10 π.μ. ως τις 6 μ.μ.) +30 21 1198 0657

help@eurosender.com

Ας κοινωνικοποιηθούμε