• /
  • /
  • Πώς να παρακολουθώ το δέμα μου;

Μεταφορά και Ανίχνευση

Πώς μπορώ να παρακολουθώ το δέμα μου;
 
Όλα τα αντικείμενά μας έχουν έναν αντίστοιχο αριθμό ανίχνευσης που λαμβάνετε μαζί με τις οδηγίες ανίχνευσης σε ένα επιβεβαιωτικό e-mail όχι αργότερα από την ημέρα της παραλαβής ή απευθείας στην ιστοσελίδα της Eurosender.
 
 
Πού μπορώ να παρακολουθώ την αποστολή μου;
 
Μπορείτε να παρακολουθείτε την αποστολή σας ακολουθώντας τον σύνδεσμο που θα σας δοθεί στο επιβεβαιωτικό e-mail ή στην ιστοσελίδα μας. Ο σύνδεσμος θα σας μεταφέρει σ' ένα εργαλείο ανίχνευσης, όπου θα μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε την πρόοδο του δέματός σας.
 
 
Ποιες πληροφορίες θα λάβω από την παρακολούθηση της αποστολής μου;
 
Παρακολουθώντας την αποστολή σας θα μπορείτε να βλέπετε πού βρίσκεται το δέμα σας σε οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή. Πληροφορίες όπως η τοποθεσία ή η κατάσταση θα σας δώσουν μια καλύτερη ιδέα για το πότε το δέμα σας θα παραδοθεί.
 
 
Ποιος είναι ο μέσος χρόνος μετακίνησης;
Μέσος χρόνος διέλευσης εξαρτάται από τη διαδρομή της μεταφοράς που θα επιλέξετε. Θα είστε σε θέση να δείτε τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης στο δεύτερο βήμα της διαδικασίας παραγγελίας. Για να ελέγξετε τον εκτιμώμενο χρόνο διέλευσης της αποστολής σας, παρακαλούμε εισάγετε τη χώρα παραλαβής και παράδοσης παρακάτω:

Υπολογίστε τον εκτιμούμενο χρόνο παράδοσης:
Παραλαβή*
Παράδοση*

Ποιοι είναι οι λόγοι για πιθανές καθυστερήσεις;
 
Μια καθυστέρηση στην παράδοση, η μεταφορά μπορεί να συμβεί σε μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:
• Ο παραλήπτης δεν υπάρχει στη συγκεκριμένη διεύθυνση
• Η τοποθεσία είναι δύσκολο να βρεθεί και ο οδηγός μπορεί να συναντήσει δυσκολίες στον εντοπισμό της διεύθυνσης
• Λάθος διεύθυνση ή ελλιπείς πληροφορίες (δηλαδή κωδικός πρόσβασης)
• Η τοποθεσία παραλαβής ή παράδοσης είναι κλειστή (στις περιπτώσεις που η τοποθεσία παράδοσης ή παραλαβής δεν είναι μια ιδιωτική κατοικία, για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο, εταιρεία, κατάστημα, κλπ)
• Εξωτερικές συνθήκες όπως οι καιρικές συνθήκες, ατυχήματα αυτοκινήτων  που μπλοκάρουν το δρόμο, έλλειψη χρόνου
• Διακοπές και γιορτές στη χώρα της παράδοσης.

Παρακολουθηση δεματος

Εισάγετε την παραγγελία σας ή τον αριθμό παρακολούθησης του δέματός σας



Υποστήριξη πελατών

Τηλέφωνο (Διαθέσιμο από τις 10 π.μ. ως τις 9 μ.μ.) +30 21 1198 0657

help@eurosender.com

Ας κοινωνικοποιηθούμε