• /
  • /
  • Πώς θα γίνει η παράδοση;

Παράδοση

Θα μου τηλεφωνήσει ο κούριερ πριν από την παραλαβή / παράδοση;
Ακόμα κι αν συλλέγουμε τηλεφωνικούς αριθμούς από όλους τους πελάτες μας, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η εταιρεία courier θα σας καλέσει πριν από την παράδοση, καθώς ποικίλλει ανάλογα με τη χώρα και την υπηρεσία/εταιρεία ταχυμεταφορών.
Εάν οι μεταφορείς αποφασίσουν να καλέσουν τον παραλήπτη, θα το κανούν μόνο σε τοπικούς αριθμούς τηλεφώνου, έτσι παρακαλούμε να μας δώσετε έναν τοπικό αριθμό για να είναι δυνατή η επικοινωνία του τηλεφώνου με τον courier.
 
Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονικό πλαίσιο για την παράδοση;
Οι courier θαπαραδώσουν τα πακέτα με βάση μία προγραμματισμένη διαδρομή. Ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα παράδοσης. Μπορείτε να ακολουθήσετε το στοιχείο σας ή επικοινωνήστε με τον τοπικό courier για πιο ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την παράδοση
 
Υπολογίστε τον εκτιμούμενο χρόνο παράδοσης:
Παραλαβή*
Παράδοση*

 
Ποιος θα παραδώσει το δέμα μου;
 

το πακέτο σας θα παραδοθεί από τον πάροχο υπηρεσιών ταχυμεταφορών που επιλεγεί η Eurosender για τη διαδρομή σας. Συνεργαζόμαστε με τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές ταχυμεταφορές (όπως UPS, DPD, GLS, SEUR, ACS και άλλα), οι οποίες θα μεταφέρουν και θα παραδώσουν τα πακέτα, βαλίτσες και παλετές σας.

Στη Eurosender, επιλέγουμε το καλύτερο courier που προσφέρει την καλύτερη σχέση τιμής προς απόδοση για κάθε συγκεκριμένη διαδρομή.

Η Eurosender παρακολουθεί συνεχώς την απόδοση όλων των μεταφορέων για να επιτρέψει την καλύτερη απόδοση σε κάθε ένα από διαδρομές μας. Συνεχώς  βελτιστοποιούμε και τη βελτιώνουμε  το δικτύο των εταιρειών ταχυμεταφορών, ώστε να σας προσφέρουμε την υψηλότερη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Πού θα παραδοθεί το δέμα μου;

Το πακέτο σας θα παραδοθεί στη διεύθυνση που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας στο Eurosender.com. Αν κανείς δεν είναι παρόν στη συγκεκριμένη διεύθυνση, ο επιλεγμένος πάροχος υπηρεσιών ταχυμεταφορών μπορεί να παραδώσει το πακέτο σας σε μια εναλλακτική διεύθυνση (γειτονική διεύθυνση, το τοπικό ταχυδρομείο ή στο σημείο παράδοσης).

Τι θα συμβεί αν δεν είμαι στην καθορισμένη διεύθυνση κατά τη στιγμή της παράδοσης;

Εάν δεν είστε παρόντες στη συγκεκριμένη θέση κατά τη διάρκεια της παράδοσης, θα πρέπει να λάβετε μια ειδοποίηση από την εταιρεία ταχυμεταφορών που στις περισσότερες περιπτώσεις θα σας επιτρέψει να οργανώσετε μια νέα προσπάθεια παράδοσης στις επερχόμενες ημέρες άμεσα με τον courier. Ωστόσο, σε ορισμένες χώρες, οι πάροχοι υπηρεσιών ταχυμεταφορών εγγυόνται μόνο μία προσπάθεια παράδοσης. Μετά την πρώτη προσπάθεια, το δέμα αποθηκεύται στην τοπική αποθήκη της εταιρείας courier και ο πελάτης μπορεί να το παραλάβει από εκεί.

 
Χρειάζομαι έναν τοπικό αριθμό τηλεφώνου για μια επιτυχημένη παραλαβή / παράδοση;
 

Οι οδηγοί και οι τοπικές διαμετακομιστικά κέντρα μπορεί να καλέσει μόνο τοπικούς αριθμούς τηλεφώνου, οπότε σας συνιστούμε να μας δώσετε έναν τοπικό αριθμό για να επιτρέψουν την ομαλή επικοινωνία.

Αν δεν έχετε ένα, παρακαλώ παρέχουν διεθνή αριθμό τηλεφώνου σας, έτσι ώστε Eurosender μπορεί ακόμα να φτάσετε σε περίπτωση τυχόν προβλήματα με την παραγγελία σας.

Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι οι οδηγοί courier μιλούν κυρίως τη γλώσσα της χώρας όπου η παράδοση γίνεται. Η Eurosender δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι οι οδηγοί του επιλεγμένου φορέα παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφοράς μιλούν μια διεθνή γλώσσα.

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης αφού είχα ήδη την παραγγελία;

Αφότου η παραγγελία σας είναι σε επεξεργασία και τα στοιχεία έχουν ήδη διαβιβαστεί στον επιλεγμένο πάροχο υπηρεσιών ταχυμεταφοράς, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι οι αιτούμενες τροποποιήσεις θα είναι δυνατές. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο help@eurosender.com και εμείς θα ελέγξουμε αν, κατά τη στιγμή της αίτησης σας για την αλλαγή της διεύθυνσης, μπορούν ακόμα να γίνουν οι τροποποιήσεις.

Πώς μπορώ να παρακολουθώ το δέμα μου;
 
Όλα τα δέματά μας έχουν έναν αντίστοιχο αριθμό παρακολούθησης που λαμβάνετε μαζί με τις οδηγίες παρακολούθησης σ' ένα επιβεβαιωτικό e-mail όχι αργότερα από την ημέρα της παραλαβής.
 
 
Τι γίνεται αν το δέμα μου  έχει υποστεί ζημιά;
 

Στην απίθανη περίπτωση που η αποστολή σας θα παραδοθεί καταστραμμένη, ο πελάτης, μαζί με τον οδηγό του επιλεγμένου φορέα ταχυμεταφορών, θα γράψει μια έκθεση σχετικά με την αποζημίωση μεταφορά που έχει παραλάβει, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών και λεπτομερής περιγραφή των ζημιών.

Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να μας ενημερώσετε εντός 48 ωρών από την παραλαβή της παράδοσης. Σε αυτές τις περιπτώσεις,η  Eurosender προσφέρει υποστήριξη πελατών για την υποβολή καταγγελιών στον φορέα παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφορών και με την καθοδήγηση σας κατά μήκος της διαδικασίας αξιώσεων, δωρεάν.


Παρακολουθηση δεματος

Εισάγετε την παραγγελία σας ή τον αριθμό παρακολούθησης του δέματός σας



Υποστήριξη πελατών

Τηλέφωνο (Διαθέσιμο από τις 10 π.μ. ως τις 6 μ.μ.) +30 21 1198 0657

help@eurosender.com

Ας κοινωνικοποιηθούμε