• /
  • /
  • Πώς να παραγγείλετε μια αποστολή δέματος

Παραγγελίες

Πώς κάνουμε παραγγελίες με την Eurosender;

Η Eurosender σας επιτρέπει να παραγγείλετε υπηρεσίες αποστολής για διάφορα αντικείμενα όπως αποσκευές, δέματα, αθλητικό εξοπλισμό και εμπορευματικές αποστολές με μόνο λίγα εύκολα βήματα. Για να μάθετε περισσότερα για τη διαδικασία ή για οποιαδήποτε διευκρίνιση, επισκεφτείτε τη  σελίδα βοήθειας.
 

Είναι τελική η τιμή που αναφέρεται;

Αφότου επιλέξετε τις 4 παραμέτρους – χώρα παραλαβής, χώρα παράδοσης, αριθμό αντικειμένων και βάρος των αντικειμένων, το σύστημά μας θα δημιουργήσει μια τελική τιμή, που δε θα αυξηθεί κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας.Η τελική τιμή που μπορεί να εμφανίζεται αμέσως είναι για τα πακέτα έως και 50 kg.

Για αποστολές πάνω από 50 kg και μεγαλύτερο από τις τυποποιημένες διαστάσεις, η υπηρεσία για την επιλεγμένη διαδρομή θα εμφανιστεί "κατόπιν αιτήσεως". Παρακαλούμε συμπληρώστε το e-φόρμα και στείλτε το αίτημά σας. Θα προετοιμάσει σύντομα μια ατομική προσφορά και θα σας στείλουμε την τελική τιμή με e-mail.
 
 
Πώς μπορώ να κάνω κράτηση πολλαπλά πακέτα / παλέτες;
 
Για να στείλετε ένα μεγαλύτερο αριθμό των δεμάτων ή παλέτες σε μια ενιαία παραγγελία, θα πρέπει να επιλέξετε τον επιθυμητό αριθμό των δεμάτων ή / και παλετών στη διαδικασία παραγγελίας.
 
Παρακαλώ σημειώστε ότι όλα τα πακέτα / παλέτες της παραγγελίας θα πρέπει να συλλέγονται στην ίδια διεύθυνση και θα παραδοθεί σε μια ενιαία διεύθυνση παράδοσης.
 
Σε περίπτωση που έχετε ερωτήσεις σχετικά με το πώς να στείλετε πολλαπλά πακέτα ή παλέτες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα στο sales@eurosender.com
 

Πώς μπορώ να πληρώσω;

Στο 2ο βήμα της διαδικασίας παραγγελίας, μπορείτε να επιλέξετε μία από τις 3 διαφορετικές διαθέσιμες επιλογές πληρωμής:
Η πρώτη επιλογή είναι μια ασφαλής πληρωμή με πιστωτική κάρτα, όπου θα εισάγετε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας στο παρεχόμενο έντυπο και θα επιβεβαιώσετε την πληρωμή σας. Όλες οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα υφίστανται άμεση επεξεργασία από το ασφαλές σύστημα της τράπεζας με την οποία συνεργαζόμαστε (Braintree). Δε διατηρούμε, ούτε αποθηκεύουμε, τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών, αφού όλη η επεξεργασία γίνεται απευθείας από τη συνεργαζόμενη τράπεζά μας.
Η δεύτερη επιλογή είναι μια πληρωμή μέσω του συστήματος ασφαλών πληρωμών PayPal. Αφότου εξετάσετε πάλι τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας, θα ανακατευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του PayPal, όπου θα σας ζητηθεί να κάνετε είσοδο με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας (ή εναλλακτικά, να τα δημιουργήσετε) για να προχωρήσετε με την πληρωμή. Μετά την επιτυχή διεκπεραίωση της πληρωμής σας, θα ανακατευθυνθείτε πάλι στην ιστοσελίδα της Eurosender, όπου θα μπορέσετε να δείτε την επιβεβαίωση της παραγγελίας και της πληρωμής σας.

Η τρίτη επιλογή είναι η αποστολή τραπεζικού εμβάσματος. Μετά από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα email με όλα τα στοιχεία που χρειάζεστε για να κάνετε την κατάθεση στην τράπεζα ή μέσω  e-banking.

Μπορώ να αλλάξω τη μέθοδο πληρωμής μου αφού ήδη την παραγγελία;
 
Αν για κάποιο λόγο θέλετε να τροποποιήσετε τη μέθοδο πληρωμής σας, αφού έχετε ήδη μια παραγγελία, παρακαλούμε στείλτε μας ένα e-mail στο help@eurosender.com και θα επεξεργαστούμε το χέρι την παραγγελία σας και να αλλάξετε τη μέθοδο πληρωμής σας.
 

Πώς μπορώ να παραγγείλω αποστολή πολλαπλών αντικειμένων;

Για να στείλετε πολλά στοιχεία σε μια παραγγελιία, απλά επιλέξτε τον επιθυμητό αριθμό των πακέτων στην φόρμα αποστολής (έως και 50 πακέτα σε μία σειρά). Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι οι διευθύνσεις  για την τοποθεσία παραλαβής και παράδοσης πρέπει να είναι η ίδια για όλα τα πακέτα σε μια σειρά πολλαπλών πακέτων.

Σε περίπτωση που έχετε πολλαπλές αποστολές για εμπορευματικές μεταφορές, επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας στο sales@eurosender.com.

 

Μπορώ να στείλω ένα ποδήλατο;

Ναι. Μπορείτε να στείλετε ένα ποδήλατο εφόσον είναι σωστά συσκευασμένο (δηλ. σε χαρτοκιβώτιο). Επιπλέον, παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι το δέμα σας θα χωρέσει μέσα στις μέγιστες διαστάσεις για δέματα, ώστε οι κούριερ να μπορέσουν να το μεταφέρουν κατάλληλα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς να στείλετε αθλητικό εξοπλισμό, παρακαλούμε επισκεφθείτε Τι μπορείτε να στείλετε στην ιστοσελίδα μας και το blog μας, όπου μπορούμε να σας παρέχουμε συνεχώς με έξυπνες λύσεις για να συσκευάσει διαφορετικά στοιχεία.
 

Υπάρχει όριο μεγέθους για τα αντικείμενα που μπορώ να αποστέλλω;

  • Μέγιστο μήκος175 εκατοστά
  • Μήκος(σε εκ.) + 2x πλάτος(σε εκ.) + 2x ύψος(σε εκ.) < 300 εκ.(μήκος συν δύο φορές το πλάτος συν δύο φορές το ύψος πρέπει να είναι λιγότερο από 300 εκ. ή 3 μ. συνολικά).

Για τα στοιχεία που υπερβαίνουν αυτές τις διαστάσεις, μπορείτε να τοποθετήσετε μια παραγγελία για εμπορευματικές μεταφορές.Ελέγξτε το μέγεθος του αντικειμένου σας στο παρακάτω κομπιουτεράκι.

 

Έλεγχος μεγέθους
Δεν είστε σίγουρος αν η αποστολή σας έχει τις προϋποθέσεις ως στάνταρ αποστολή ή μεταφορά εμπορευμάτων;
Ελέγξτε εισάγοντας τις διαστάσεις παρακάτω:
μήκος:*
πλάτος:*
ύψος:*

Πόσες μέρες νωρίτερα πρέπει να παραγγείλω την παραλαβή μου;

Πρέπει να παραγγέλλετε την παραλαβή σας τουλάχιστον 2 εργάσιμες ημέρες νωρίτερα.

Όταν επιλέγετε μια ημερομηνία παραλαβής, παρακαλώ σημειώστε ότι στην ιδιαίτερα απίθανη περίπτωση που για εξωτερικούς λόγους η παραλαβή δεν μπορεί να ολοκληρωθεί κατά την ημερομηνία που επιλέξατε, θα γίνει την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Συνεπώς, συνιστούμε να μην επιλέγετε για παραλαβή την τελευταία ημέρα πριν φύγετε για κάποιον προορισμό ως ημεορμηνία παραλαβής.
 

Τι σημαίνει αν η παραγγελία μου  είναι “σε εκκρεμότητα”;

Μια παραγγελία σε εκκρεμότητα σημαίνει ότι η εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν ενέκρινε ακόμα τη συναλλαγή σας, είτε εξαιτίας λάθος στοιχείων πιστωτικής κάρτας είτε εξαιτίας ανεπαρκούς υπόλοιπου.

Μπορείτε να δοκιμάσετε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία πληρωμής ξανά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο help@eurosender.com και μπορούμε να αλλάξουμε τον τρόπο πληρωμής σας σε PayPal ή τραπεζική μεταφορά.

Μπορώ να παρακολουθώ την πορεία του δέματός μας;

 

Φυσικά. Όλα τα δέματα που παραγγέλλονται με χρήση τουEurosender έχουν αριθμό ανίχνευσης. Μπορείτε να τα παρακολουθείτε στο σύνδεσμο που παρέχεται με το e-mail επιβεβαίωσης  από την ημέρα της παραλαβής και μετά και στην ιστοσελίδα μας.
 

Πώς μπορώ να χρησιμοποιώ το κουπόνι μου / τον κωδικό προσφοράς / τον κωδικό έκπτωσης;

Κουπόνια και κώδικες έκπτωσης μπορεί να εγγραφούν στο δεύτερο βήμα της διαδικασίας παραγγελίας. Μόλις κάνετε κλικ στο κουμπί "Apply", και αν είναι έγγυρο το κουπόνι σας  και η συνολική παραγγελία θα μειωθεί αυτόματα ανάλογα με την αξία του κουπονιού σας.

 

Μπορώ να έχω μια προσφορά για αποστολή σ' έναν προορισμό που δεν περιλαμβάνεται μέσα στο σύστημά σας;

Η Eurosender μπορεί να σας προσφέρει υπηρεσίες αποστολής από / προς σχεδόν όλες τις χώρες του κόσμου. Για να λάβετε μια προσφορά, παρακαλώ να μας στείλετε τις εξής συναφείς πληροφορίες στο sales@eurosender.com:

  • Διεύθυνση παραλαβής
  • Διεύθυνση παράδοσης
  • Βάρος
  • Μέγεθος
     

Τι μπορώ να κάνω αν το δέμα μου είναι μεγαλύτερο / βαρύτερο από το μέγιστο που αναφέρεται από την Eurosender;

Αν θα θέλατε να στείλετε βαρύτερα ή μεγαλύτερα αντικείμενα, παρακαλούμε εισάγετε τις μετρήσεις στο Checker αποστολής μεγέθους διαθέσιμο στην ιστοσελίδα μας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Ζητήστε ατομική προσφορά». Συμπληρώστε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες στο e-φόρμα και στείλτε την αίτηση. Εμείς σύντομα θα σας στείλουμε μια προσφορά για τη μεταφορά της αποστολής σας.




Υποστήριξη πελατών

Τηλέφωνο (Διαθέσιμο από τις 10 π.μ. ως τις 6 μ.μ.) +30 21 1198 0657

help@eurosender.com

Ας κοινωνικοποιηθούμε