• /
  • /
  • Πώς λειτουργεί η παραλαβή;

Παραλαβή

Θα μου τηλεφωνήσει ο κούριερ πριν από την παραλαβή / παράδοση;

Αν και συγκεντρώνουμε αριθμούς τηλεφώνου από όλους τους πελάτες μας, δεν μπορούμε να εγγυούμαστε ότι ο κούριερ θα σας τηλεφωνήσει πριν κάνει την παραλαβή / παράδοση, επειδή αυτά ποικίλλουν ανάλογα τη χώρα και τον πάροχο υπηρεσιών αποστολής.

Οι κούριερ αν αποφασίσουν να σας πάρουν τηλέφωνο  μπορούν να καλούν μόνο τοπικούς αριθμούς, οπότε παρακαλώ να μας δώσετε έναν τοπικό αριθμό για να επιτρέψει την τηλεφωνική επικοινωνία με τον κούριερ.
 

Χρειάζομαι έναν τοπικό αριθμό τηλεφώνου;

Οι κούριερ και τα τοπικά κέντρα διανομής μπορούν να καλούν μόνο τοπικούς αριθμούς, οπότε σας συνιστούμε ιδιαίτερα να μας παρέχετε έναν τοπικό αριθμό τηλεφώνου για να γίνεται ομαλή  επικοινωνία.

Αν δεν έχετε, παρακαλώ να δώσετε τον διεθνή αριθμό τηλεφώνου σας, ώστε να μπορέσει ακόμα να επικοινωνήσει μαζί σας η Eurosender σε περίπτωση οποιωνδήποτε γενικών προβλημάτων με την παραγγελία σας.

Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι οι οδηγοί courier μιλούν κυρίως τη γλώσσα της χώρας όπου η παράδοση γίνεται. Η Eurosender δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι οι οδηγοί του επιλεγμένου φορέα παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφοράς μιλούν μια διεθνή γλώσσα.
 

Χρονικό Πλαίσιο

Τα αντικείμενα παραλαμβάνονται καθημερινά ανάμεσα στις 9 π.μ. και τις 6 μ.μ.
Δεν μπορείτε να επιλέγετε μια συγκεκριμένη ώρα μέσα σε αυτό το πλαίσιο, επειδή ο κούριερ ακολουθεί ένα προκαθορισμένο δρομολόγιο.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως να είναι σε θέση να πάρει ένα στενότερο χρονικό πλαίσιο καλώντας άμεσα την τοπική εταιρεία. Όποτε είναι δυνατόν, εμείς θα σας παρέχουμε τον αριθμό τηλεφώνου της τοπικής αποθήκης της εταιρείας courier. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι είναι πάντα δυνατό να κανονίσετε μαζί τους μια συγκεκριμένη ώρα για παραλαβή.

Στην απίθανη περίπτωωση που δεν γίνεται σωστά η παραλαβή, παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως. Θα επικοινωνήσουμε με τον κούριερ και θα εξακριβώσουμε τον λόγο για την αποτυχία της παραλαβής και θα σας βοηθήσουμε να κανονίσετε μια νέα προσπάθεια παραλαβής το συντομότερο δυνατό.

 

Που θα γίνει η παραλαβή του αντικειμένου μου;

Το αντικείμενό σας θα παραληφθεί στην επιλεγμένη διεύθυνση που σημειώσατε στην παραγγελία σας.
Όταν κάνετε μια παραγγελία, παρακαλούμε να δώσετε λεπτομέρειες που ίσως χρειαστεί ο οδηγός courier για να αποκτήσει πρόσβαση στην τοποθεσία, όπως τον κωδικό πρόσβασης ή το όνομα που αναγράφεται στο κουδούνι (αν είναι διαφορετική από ό, τι το όνομα του προσώπου στη διεύθυνση παραλαβής).

Ποιος θα παραλάβει το αντικείμενό μου;

Το αντικείμενό σας θα παραληφθεί από έναν από τους συνεργαζόμενους κούριερ. Συνεργαζόμαστε με μερικές από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εταιρείες κούριερ (όπως τις UPS, DPD, GLS, SEUR, Parcel Force, ACS και πολλές άλλες) που παραλαμβάνουν, μεταφέρουν και παραδίδουν τις αποσκευές σας,πακέτα ή παλέτα.

Στην Eurosender, επιλέγουμε πάντα την καλύτερη εταιρεία κούριερ για κάθε συγκεκριμένη διαδρομή που προσφέρει την καλύτερη δυνατή τιμή, βελτιστοποιώντας και βελτιώνοντας συνέχεια το δίκτυό μας.

Η Eurosender παρακολουθεί συνεχώς την απόδοση όλων των μεταφορέων για να επιτρέψει την καλύτερη απόδοση σε κάθε μια από τις διαδρομές μας. Συνεχώς  βελτιστοποιούμκε το δίκτυο των εταιρειών ταχυμεταφορών, ώστε να σας προσφέρει την υψηλότερη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών που είναι δυνατόν.
 

Τι συμβαίνει αν δε βρίσκομαι στη διεύθυνση παραλαβής όταν φτάσει ο κούριερ;

Αν δεν είστε στη διεύθυνση όταν φτάσει ο κούριερ, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας και θα κανονίσουμε μια δεύτερη προσπάθεια παραλαβής στις επερχόμενες ημέρες (συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα).

Μπορείτε επίσης να αναθέσετε σε ένα πρόσωπο που μπορεί να παραδώσει το δέμα στον courier για λογαριασμό σας.
 

Τι συμβαίνει αν το αντικείμενο μου είναι μεγαλύτερο ή βαρύτερο απ' ό,τι παράγγειλα;

Αν αποστείλετε ένα μεγαλύτερο ή βαρύτερο αντικείμενο, υπάρχουν δύο επιλογές:

  • Αν το αντικείμενο βρίσκεται ακόμα μέσα στα όρια του κούριερ για τη μεταφορά, θα χρεωθείτε τη διαφορά τιμής και θα χρεωθεί η χρέωση διεκπεραίωσης της εταιρείας κούριερ για βαριά ή ογκώδη αντικείμενα.
  • Αν το αντικείμενο είναι μεγαλύτερο ή  βαρύτερο από το μέγιστο όριο του κούριερ, το αντικείμενο θα επιστραφεί στη διεύθυνση παραλαβής μέσα στις επόμενες εργάσιμες ημέρες και δε θα αποσταλεί στον τελικό προορισμό.

Επειδή οι κούριερ δε διαθέτουν εξοπλισμό μέτρησης ή ζύγισης αντικειμένων, μπορεί πάλι να τα παραλάβουν αλλά να απορριφθούν μετά από το κέντρο διανομής.

Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι σε περιπτώσεις όπου η αποστολή επέστρεψε λόγω μη συμμόρφωσης με τις τυποποιημένες διαστάσεις ή / και βάρος, η υπηρεσία αποστολής θεωρείται ότι έχει ολοκληρωθεί και μια νέα κράτηση απαιτείται με μια νέα πληρωμή. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ ρίξτε μια ματιά στο τμήμα 3.2 ή Όρους και Προϋποθέσεις μας.
Όταν ο οδηγός courier φτάνει στη διεύθυνση παραλαβής και ο ίδιος εκτιμά ότι το πακέτο είναι μεγάλου μεγέθους ή υπέρβαρο, μπορεί να αρνηθεί να το παραλάβει. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και εμείς θα ετοιμάσουμε μια μεμονωμένη προσφορά για εσάς.
 
Τα αντικείμενα παραλαμβάνονται πάντα κατά την επιλεγμένη ημερομηνία;

 

Η παραλαβή του αντικειμένου σας θα είναι πάντα προγραμματισμένη για την ημερομηνία που σημειώσατε στην παραγγελία σας.
Στην περίπτωση που δεν παραληφθεί το αντικείμενό σας κατά την επιλεγμένη ημερομηνία, θα οφείλεται στα εξής:  

  • Αργίες – οι κούριέρ μας παραλαμβάνουν δέματα μόνο τις εργάσιμες ημέρες – αν η ημερομηνία που επιλέξατε είναι αργία στη χώρα παραλαβής(ή στην έδρα της εταιρείας Eurosender), το αντικείμενό σας θα παραληφθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Εξωτερικούς λόγους που κατέστησαν αδύνατο για τον οδηγό να παραλάβει το αντικείμενό σας (κίνηση, τροχαία ατυχήματα, καιρός…)

Σε αυτή την περίπτωση, ανάλογα με τη χώρα , ο πάροχος υπηρεσιών ταχυμεταφορών θα συλλέξει το στοιχείο σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Αν το δέμα δεν παρελήφθει κατά την προγραμματισμένη ημερομηνία παραλαβής, παρακαλώ ενημερώστε μας στο help@eurosender.comγια να μπορέσουμε να προγραμματίσουμε μια νέα προσπάθεια παραλαβής το συντομότερο δυνατό.

 


Παρακολουθηση δεματος

Εισάγετε την παραγγελία σας ή τον αριθμό παρακολούθησης του δέματός σας



Υποστήριξη πελατών

Τηλέφωνο (Διαθέσιμο από τις 10 π.μ. ως τις 9 μ.μ.) +30 21 1198 0657

help@eurosender.com

Ας κοινωνικοποιηθούμε